Subject: Maksetaotluse perioodil 01.07.2025- 15.07.2025
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Eneli Kivi - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 08:56:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.07.2025- 
15.07.2025 osutatud õigusabiteenuse kohta summas 19 782,49  eur
juuli esimeses pooles osutati õigusabiteenust 489 h.

Täpsustan, et juuni 2025 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 87% ning kliendid 13%,  juuni esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 87%.

  489x 46,50 x 0,87% =  19 782,49  eur

Leping 4-7/38

    55320

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa juunis)

            7191

  Juunis tasus tasus JUM  arvetest

87%

Lugupidamisega

-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.